Ordinarie kretsstämma (Årsmöte) 2021

Här kan ni ta del av protokollet från stämman.

ONF Årsmötesprotokoll 2021 (Osignerat)

— Text inför evenemanget —

P.g.a. Covid-19-restriktioner har stämmodatum förändrats några gånger:
Först uppskjuten från 2021-03-14 till 2021-05-16, därefter till 2021-06-13.
Av praktiska skäl är den nu tidigarelagd till 2021-06-07, och tiden har ändrats till kl.19:00, eftersom denna tid publicerats i (Orsa-)Kompassen.

Kallelse årsmöte 7 juni 2021, som PDF-fil

Övriga stämmohandlingar

Verksamhetsberättelsen för 2020

Aktivitetsprogrammet för 2021.

NFO Årsmöte 2021-03-14 Kallelse

NFO Årsmöte 2021-05-16 Infoutskick

2 thoughts on “Ordinarie kretsstämma (Årsmöte) 2021

1. Hej, jag undrar inom ni varit engagerade i vindkraftverken som ska byggas i Rättviks kommun? Vi har stuga i Skålbygge på Orsa finnmark och det kommer att påverka oss. Landskapsbilden kommer att på verkas kraftigt. Skålbygge är en gammal finnbosättning.
    Vår skog som är en vildmark och en plats för rekreation. Kommer att förstöras av snurrande vindkraftverk. Att titta på en stjärnklar himmel inte störs av belysningen kan vi bara glömma när blinkande lampor på vindkraftverken finns på plats
    Mvh Monika Holmström

• Hej Monika! Det är Rättviks Naturskyddsförening som jobbat med vindkraftsparkerna i Ore. De har hållit på länge och mycket, utan några större framgångar. Margareta Wikström på Naturskyddsföreningen i Rättvik vet mer om det.